Sopimuspohja
Jokainen, joka sopii kaupallisesta yhteistyöstä tulee vahvistaa yhteistyö jollain tavalla. Arvo Agenda tuntee vaikuttajamarkkinoinnin alan, lainsäädännön ja markkinan standardit. Olemme luoneet yksinkertaisen ja laadukkaan PDF -sopimuspohjan, joka personoidaan jokaiselle vaikuttajalle erikseen. Asiakkaan mahdollinen logo, brändivärit ja kuvat otetaan sopimuksessa huomioon.

Vaikuttajasopimuspohja
59
Personoitu sopimuspohja, jonka vaikuttaja lähettää aina yhteistöitä tehdessään asiakkaille.
Voimassa kunnes peruutetaan
Personoitu sopimuspohja
Personoitu sopimuspohja on jokaisen, joka tekee kaupallisia yhteistöitä tärkein investointi. Yritysten välillä on täysin normaalia, että sopijapuolet asettavat yhteistyölle reunaehdot. Vaikuttaja on yrittäjä, joka on täysin oikeutettu kertomaan millä ehdoilla on valmis tekemään yhteistyötä.
Ethän anna kenellekään oikeutta tehdä mainoskampanjaa sinun kasvoilla ja vedota väärinkäsitykseen?
Vaikuttajien pyynnöstä olemme luoneet helposti ymmärrettävän ja asiakaslähtöisen sopimuspohjan, joka täytyy olla jokaisella, joka myy kaupallisia yhteistöitä.
-
Sopimusehdot personoidaan sinun yrityksesi nimelle. PDF toimitetaan vuorokauden kuluessa maksusta sinun toimittamaan sähköpostiosoitteeseen. Sopimuspohja on ostettavissa meidän verkkokaupasta.
-
Jokainen yrittäjä, eli myös vaikuttaja päättää millaisin ehdoin myy palveluitaan. Olemme koonneet seitsemän kohdan sopimuksen, jossa turvaat oman selustasi.
-
Sopimus voidaan toimittaa kenelle tahansa, joka sinulta tilaa kaupallisen yhteistyön. Sopimus ei vanhene.
-
Sopimus ei ole liian jyrkkä, eikä pelota yhteistyökumppaneita. Annat itsestäsi ammattimaisen kuvan.
-
Sisältö koostuu laskutuksesta, materiaalien käyttöoikeuksista, yhteistyön aineistoista, peruutusoikeudesta, reklamoinnista, salassapidosta ja yleisistä sopimusehdoista.
-
Sopimuksen on tehnyt Arvo Agenda eikä sopimusta ole tehty asianajajan kanssa. Sopimuksen sisältö perustuu yleisiin riitatilanteisiin, joita vaikuttajat ovat omien sanojensa mukaan kohdanneet.